jahapp!

Jag har bestämt mig för att inte göra uppehållet längre, utan jag ska börja blogga igen! Peppar peppar att jag inte tröttnar snabbt ;)

Är rysligt less på skolan, men vem är inte det nu sådär sista året? Och nu är det folkhögskolor som ska sökas till och det måste jag OCKSÅ komma igång med eftersom jag kan inte söka längre om en vecka typ... Men det ordnar sig! Om en vecka är det spelning på 30årsfest också. 20 låtar, första repet är i morgon. Pew detta kommer bli en pers! Jag ska i alla fall iväg idag för att köpa lite dricka till pojkvännen och lite godis till mig. Trevlig lördag än så länge! Ha det bra alla! Jag har tyvärr inga bilder ;)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0