Tidig dag

Slutade i skolan nyss, alltså 11:15. Vi har kollat lite på vad vi ska göra under skolfotograferingen och så, och haft musikteori. Visst låter det som en ytterst jobbig dag? ;) Nu är jag hemma, ska göra mig lite nudlar och sätta mig för att kolla på "my life as Liz 2". GRYM serie!

Ungefärsom alla andra serier på mtv som handlar om nån tjej, bara det att det fatkiskt handlar om hon, dendär tjejen som inte är populär, som gillar star wars, lasersvärd, robotleksaker och konst. Det ligger en helt underbar sarkastisk ton över hela serien så se den!

Hör mitt vatten koka, så jag ska springa iväg igen. Sedan blir det min allra första arbetsintervju! Pepp pepp!! :)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0