Once again

Nu har det tagit sådär sjukt lång tid för mig att uppdatera igen, så förlåt! Nu är det dags att Maria rycker till sig och börjar skriva igen. Jag har haft fullt upp med Ungföretagsamheten där jag gör egna anteckningsblock och så småning om kanske äver ritblock ;) Jag målar även tavlor till en utställning som ska hållas i mars, samt har fullt upp med skolan och socialt är det mer eller mindre kaos! Inga bilder just nu eftersom jag sitter i skolan och egentligen har teorilektion, men jag LOVAR att jag ska lägga in lite bilder, både på några böcker jag har gjort och på tavlan som jag är i full gång med! Jag tänkte att jag även skulle visa en steg för steg guide hur jag gör böckerna! Sitter även och tänker på studentbalen... Själv har man redan bestämt klänning och hur man ska se ut i allmänhet, så nu är det bara att skaffa allt som ska skaffas! 

Längtar tills jag kommer till Drömverkstan för att kunna göra fler böcker! Jag tjänar ju ändå 60 kr på dem! ;) De tar ungefär 3 timmar styck att göra när jag inte jobbar frenetiskt... Haha! Jag ska i alla fall dra mig till att skriva lite noter och spela lite på pianot och kanske på nån gitarr, sen återkommer jag antingen senare idag eller i morgon! Ha det så bra allesammans.
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0