dagen efter...

Shit vad jag jobbade igår! Inte med läxor eller annat "riktigt" jobb såklart, men ändå! Jag höll igång 5-6 timmar för att fixa present till min vän Kaspar som igår fyllde stora (litet) sjutton år! Ni får kort på det senare, jag har inte kunnat fixa sånt än eftersom han kanske skulle kolla bloggen nu när han råkar vara riktigt nyfiken av sig! Sitter fortfarande i skolan efter en halvt tråkig, men ändå helt okej dag här på staffangymnasiet. Historia och kulturhistoria. Det är 20 minuter tills jag ska gå härifrån, så jag mest väntar ut tiden och tänkte att jag lika gärna kunde skriva lite ;) (hör jag inte att Wictor har snott mina trumstockar för att härja lös på trumsettet i rummet intill också??) Stort straff väntar om han har sönder dem...! Hoho, jag ska i alla fall gå och kolla om han har dem och se till att de hamnar i mitt fack när han är klar, eftersom trumstockar har en tendens att ofta försvinna här om man lämnar dem utan översikt ;) Ni får ha det så bra så länge, vi ses på andra sidan kladdkakan!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0