Utflykt?

Idag vid frukostbordet:
Jag- är det något bra på tv idag?
Jimmy- vet du älskling?! Vi åker på en utflykt!! Jag har kollat bussar och allt, passar perfekt!

... så vart åkte vi?

McDonalds... Jimmy hade tydligen blivit sugen på glass när vi satt där och åt frukost.


Visst har ni aldrig sett något så sött? Hehe eller inte ja... I mina skalbagge-glasögon! Vi var i alla fall på Mcdonalds och han åt glass och bjöd mig på en riktigt god muffin! Sen åkte vi hem och började med middagen efter ett tag. Kyckling och pommes. Lätt och gott! Vi har också stylat om mitt skrivbord. Fint va?

 

Den är fortfarande under konstruktion.. Jag ska fixa nya ikoner till snabblänkarna åt vänster och fixa dit en snygg klocka. Men bilden är väl helt underbar? Tror jag nästan blir lite kär.. ;)

Nu sitter vi och tittar på Iron Man, efter att ha sett något program på ettan där olika trollkarlar tävlar mot varandra i trick på ettan. :)
Killen tjatar om att jag ska baka en kladdkaka åt honom...

 

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0