Rep

Snart kommer pojkvännen hit för att träna inför historiaprovet med mig tills i morgon. Vi ska även repa som bara den för att få till låtarna tills kvällen. Sitter redan och tänker på hur jag ska se ut, vad jag ska ha på mig, hur jag ska sminka mig och så... Håhå jag är så fåfäng :)
Idag fick Sofia sin present eftersom hon fyllde år igår och jag inte hade haft någon chans att fixa något. Jag gjorde maränger igår. Rosa vaniljhjärtan... hoho ^^ Hon gillade dem i alla fall!

Jag har nyss tittar på "cloudy with a chance of meatballs" och den var faktiskt helt ok! Rolig handling, några klockrena kommentarer, dock väldigt förutsägbar. Fast det får man nästan räkna med när man ser på filmer som barn också ska se! Åsså är det jag som alltid gråter i slutet av barnfilmer....

För er som inte visste det, så hände det en ganska rolig sak förra veckan! Jag har (för länge sen) varit med i en intervju som IOGT NTO har arrangerat om tonåringars alkoholvanor och så, och vad jag inte visste var detta:



Vem kunde tro att jag skulle vara på omslaget va? Haha! Och ja, vi ska spela på IOGT NTO och det är till för att de ska få in lite pengar :) Nu ska jag börja träna lite och i morgon kväll får ni en värdering över hur provet och spelningen gick ;)

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0