och 20 år

God morogn! Jag har ungefär 5 minuter på mig att skriva och vara utanför dörren och då kommer jag ändå en halvtimme sent till första lektionen... Hehe. Så blir det när man inte hör alarmet... "alarmet tystnade efter 10 minuter" stod det på mobilen när jag kollade. Insåg just att jag missat den andra och tredje bussen till skolan också x)

Vill i alla fall passa på att gratta min vän som numer är mer distant än förr. Radarparet för ca 7 år sedan i alla fall ;) Ska dit och fika lite med hennes familj idag. Så... Grattis gumman! Systemmyndig!

 

Japp. Fin gammal bild där vi klappar en stubbe. Och nej. Vi är faktiskt inte dumma i huvudet eller skruvade, det är en speciell stubbe. Vi har gått under dedär trädet i måååånga år och gubben hade precis huggit ner trädet. Lågt. Men grattis gumman, ha en trevlig födelsedag!

 

/korelius

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mnåå gulleplupp! :D tack så mycket för det söta inlägget ^^ jag är glad att du kommer på fika idag :} <3

2011-10-10 @ 08:28:41
URL: http://matmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0