Jobbigt

Idag har varit en sån där dag som man faktiskt skulle kunna klara sig minst lika bra utan. Mer eller mindre allt har gått fel och jag har kännt mig för nere för att ens göra någon läxa. Huga! Onödig dag indeed. Inte har jag någon mobil heller på någon dag. Hoppas jag får den i morgon och inte på måndag nästa vecka. Lagomt surt i så fall. Nu har det blivit kväll och jag är trött. (konstigt va?) men jag ska försöka få nånting gjort innan jag sover. Har jobbat upp mitt humör med lite Disney i alla fall! Hercules in my <3...! Även om jag gillar Hades... Haha! Jag ska läsa nån sida av dedär 60 som jag har innan provet i historia och sedan bädda ner mig och sova. I morgon kommer en lång dag tyvärr. Och inte kan jag lägga in några bilder heller eftersom jag inte har någon kamera utan mobil... Ni får nöja er med en tillfällig smådeprimerande text tills vidare. I morgon blir förhoppningsvis en bra dag!
God natt

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0