inte som jag hade tänkt.

Idag när jimmy var påväg härifrån så ringde Tor och frågade om jag var sugen på kladdkaka.
"Nej det är jag nog inte"
"joho, klart du är sugen på kladdkaka! Jag och Kaspar kommer snart!"
"Ja men... Jaha.. eh ja..."
"Bra, då ses vi! Hej då!"

Och så var det bestämt! Tor och Kaspar kom hit med Tors nybakade kladdkaka. Den grabben är bra på å baka han! Karin och Johannes åkte inte till repet, så jag vågade inte riktigt åka dit så det blev inget med det heller... Hehe.. Sen kom åven Oskar hit på kvällssidan och vi satt mest och prata skit om allt möjligt och hade trevligt :) Nu sitter jag och försöker äta en frukt innan jag lägger mig. Har varit sjukt trött hela helgen. Tycker synd om Jimmy som har varit här med mig när jag mått så dåligt :(

Tack älskling! <3

Och jag önskar er alla en trevlig kommande vecka så skriver jag mer senare! God natt

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0