Halloweenfesten då...

Igår firade halloween av mig och mina vänner! Vi hade riktigt roligt. Själv var jag den som sminkade alla, fast jag tror jag spökade ut mig själv mest... ;) Bilder från igår då!!
Så såg alltså jag ut, och samtidigt ser ni min nya hårfärg som är lite askblond.... Isch... Haha! Den heter "naturblond" i alla fall och jag är riktigt nöjd!
Bilder från själva sminkningen:
Och lite senare...
OLD CATLADY ELLER VAD?! x''D
Otroligt fagra bilder, helt ofattbart! Jaa... Annars slutade min kväll i kaos, när de andra hade dragit iväg på krogen! Men ni ska veta att det var riktigt gott med mcdonalds klockan 2 på natten!! Tack alla underbara tjejer för en helhärlig kväll! Vi måste göra om det! Eller helgen i huvud taget! ;) Till alla er andra, ha en bra halloween nu, så ska jag också börja njuta av lovet!! :D
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0