fika och jobb

Igår var en otroligt stressig, men ändå underbar dag! Jag lyckades göra 2 block, vilket ett av kom jag på nu att jag inte kom ihåg att knäppa kort på, men det blir nog bra ändå ;)
Var hon min vackra väninna med hennes block, och hon blev jätteglad faktiskt! Och jag tänkte faktiskt lägga upp en bild på mig idag eftersom jag hade lite roligare kläder (kanske inte färgmässigt) på mig idag, men nu har jag redan duschat och tagit på mig pyjamasbyxorna!

Jag hittade även ett nytt sms-program och en bakgrund som mer eller mindre hör till, till min android-mobil idag! Här är länkar:
Chomp:sms add-on
notification bubbles live wallpaper

Jag ska fortsätta på mitt kulturarbete i skolan om inkaindianer ikväll och även skapa en blogg för mina block. Och jag vill även få lite ritande gjort idag. Då skulle det kännas skönt och att jag har fått allt jag vill få gjort, gjort! Så det blir en bild på emelie med hennes block som en sista bild för att fira henne. :)

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0