fest och förlust

Idag fyller Elin, Jimmys minsta lillasyster år!
Vi har åkt hit direkt efter skolan och varit med på inslagning, upprivning och bakning av kladdkaka. I alla fall jag, Jimmy har... Kollat på TV och ätit kladdkakan ;)
Nu är vi färdigfikade och inväntar mat. Kyckling och pommes... Mums!
Och dagens sorgliga. Som vissa av er vet, så har min mobil inte varit fullt frisk. Igår tog den sina sista andetag på Drömverkstan, sedan dog den. Helt. Kaputt! Poff borta!! Jag kom hem och efter 2 timmars argumentering om extrapriser, abonemangkrångligheter, klagomål från mamma (och muttrande från mig) så beställde vi en ny mobil som då ska komma om 2-6 dagar. Som senast kommer den då på måndag... Hemska tanke!! Detta är mobilen jag väntar på. En Samsung Galaxy s ll. Den kostade 4050 kr där jag beställde den ifrån i alla fall :)
Så om ni vill nå mig nu så får ni sms:a Jimmy tills vidare.. ;)
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0