Efter spelningen

Huga vad trött jag är! Vaknade omkring 10 ggr inatt och nån gång låg jag vaken riktigt länge. Hade bunkrat in mig i täckena med alla kläder på och bara däckat med katten på magen. SÅ trött blir man av en dag med skola och framträdande! Det gick bra i alla fall, nästan alla låtar satt perfekt, även fast det var lite klent repeterat... Vi gjorde det bra, synd att Jimmy inte sjöng i slutändan i alla fall. Nu sitter jag här och ser halvdöd ut och jag har bara dragit på mig nå sköna kläder. Dagens look: Gammalt smink och sängruffs. Hardcore.

Jag har för mig att Sofia hade bestämt sig för att följa med mig hem för att se till att min halloweenkostym blir klar så jag i alla fall kan vara med på något party. Det blev ett i alla fall efter mycket om och men. Oh! Btw så framförde jag mitt powerpointarbete om inkafolket (som jimmy så snällt hjälpte mig att fixa, då jag suger på pp <3) och det gick över förväntan! Jag kom ihåg mer än jag trodde och lärarna tyckte att jag verkade riktigt påläst! Som jag ju självklart var!!!

...

Nåväl. Packa mickar och lite sladdar och dra iväg till skolan på en, kanske 2 lektioner. Kommer tillbaka hem vid 11-13 tiden tror jag. Folket vill väl ha med mig på lunch innan jag får åka hem ;) Ha det bra alla, och om jag inte skriver mer idag så önskar jag en trevlig helg! Kommer vara upptagen ikv ;)

Jag ska också få min pojkvän att fixa så jag kan använda min cam igen. Hans fel..

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0