Dagens och Brandstationen

Såhär ser jag ut idag:


erkänn att ni älskar min pandatröja lika mycket som jag gör! Den har till och med en panda bakifrån på ryggen! :D Köpt på Sweden Rock shop
Ni borde kolla in desar nya kollektion av vinterjackor/kappor! Jag tror nog jag ska spara mig till en snygg jacka nu tills att det blir riktigt kallt ute. Ja... Snön är inte många dagar away nu inte.

Vi var på brandstationen idag också!!



Och det är jag på en brandbil! :D Vi gjorde inte speciellt mycket. Lärde oss om hur fort bränder sprids typ. Well. Jag ska rita nu, tro det eller ej! Vet inte riktigt var det blir, men något ska det bli! Ni får ha det så bra tills dess!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0