Beställningar och presenter

Nu har jag väntat i 6 dagar på mina nya mobil och självklart börjar abstinensen komma skuttande...! Jag har skickat sammanlaggt 17 sms sedan dess och det är vad jag vanligtvis skickar under en timme som mest under en vanlig vardagskväll! Hehe, jag är lite smått patetisk kanske....

Jag och pappa har varit och handlat idag!

Ååååh är så pepp inför halloween nu så jag nåstan spricker! Fick korsetten igår kväll också, men eftersom maria inte har någon kamera så blir de inge kort! (Och hon är oteknisk.. vet inte hur man använder webkameran utanför facebook...)

Nu ska jag läsa lite historia och kolla om jag kan ha provet på onsdag och sen blir det att träna träna träna med älsklingen när han kommer hit för på torsdag så har vi spelning! :D

Ni får ha det så bra, och kom ihåg att köpa godis till halloween nu då, annars blir det bus ;) Haha dålig humor...

 

Korelius

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0