Barnens hus...

skola idag!! I ca... 10 minuter halv 9 på morgonen! Skulle bara dit och visa vad jag ritat typ sen vr det klart. :P
Jag och Jimmy åkte hem till mig och packade, sen drog vi iväg på äventyr med Sofia och Louise i klassen, till just Barnens Hus för att hitta lite halloweenprylar till utklädnader. Det var bara jag som köpte, de andra köpte bara godis! haha! Mina planer för min klädsel är Tim Burtons Corpse Bride. Jag och Jimmy ska vara Emily och Victor :) Jag har lite problem med hur jag ska göra kjolen och slöjan bäst, och håret på båda kommer nog bi lite svårt men annars ska det nog gå bra! Just nu sitter jag hemma hos Jimmy och mer eller mindre TRÅKAR mig till döds! Jag ska i alla fall kolla på Top Model nu, även om jag redan har sett avsnittet, men sen ska jag väcka tråkmånsen och då vill jag ha mat.  Jag är hungrig som en ko! Nåväl. Nu ska jag fortsätta med mina funderingar om kostymen... Har ni några planer inför halloween?
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0