50 år i morgon

Ja såhär ser man ut idag...


För att just satt mig upp i sängen efter att ha vaknat för typ 25 minuter sedan ser jag helst okej ut enligt mig. Trots mit utsmetade smink och ruffsiga hår! Jag hann ju inte ta några kort på mig själv igår pga stressat schema när jag väl kom hem från Jimmy och skulle iväg på festen, men jag fick då höra att jag blivit "stor och vacker sen sist" Haha!

var på min extramammas 50årsfest igår kväll och skulle bara stanna tills efter middagen, var sjukt opepp... Jag kom hem klockan 1 någon gång. Födelsedagsbarnet (på  måndag egentligen)



Ser ni påsarna på bordet? Jag antar att ni vet vad de används till...





Min kusin och mina bröder. Fina va?! Vi hade i alla fall jätteroligt och det gick bra att komma hem och allt.

Det är även magsjuka som går här hemma... Jätteroligt eller hur? I fredags var det min lilla kusin som kräktes. Och igår började pappa. Och här sitter jag och mer eller mindre väntar på att bli sjuk även fast jag inte kan det. Jag har aldrig haft magsjuka och jag har tagit vitpeppar så jag borde inte kunna bli sjuk. Själv har jag bara så ont i halsen för allt skrikande igår! Idag är det pepp inför revyrepet... Och jag måste lära mig mina repliker!!! Får börja träna nu snart... Men ha en lugn och trevlig söndag så gått ni kan!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0