vinter snart??

I morse när jag och pojkvännen skulle ta oss till skolan höll jag på och halka på bron och efter kom han och halkade han med haha! Nu klockan 12 var det fortfarande frost på backen...

Jag är för övrigt bara hemma lite snabbt för jag och mamma ska åka iväg till Söra berget, vilket är ett spahotell i Sundsvall! Härligt härligt! Vi ska shoppa i Birsta i morgon också, och jag hoppas verkligen jag lyckas få tag i lite julklappar...!

Jag kommer sakna Jimmy, som var så gullig och gick på stan med mig idag. Tack gubben <3 Vi är inte vana att vara borta från varandra så det blir lite jobbigt även fast det bara är en natt. :)
Ha en trevlig helg alla i morgon kommer jag nog lägga upp lite fler bilder från hotellet och så. Drick med måtta! :)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0