sliten. I onödan

Vaknade med ett jävla humör idag. Bråkade ett tag med pojkvännen, sedan åkte han iväg. Han kommer hit igen om typ en timme, så det är ingen fara! Jag klev upp och åt frukost, ringde Lollo, som för övrigt blir "vuxen" idag! Grattis Lollo, 18 år!!!



Sötaste lilla 18åringen då... ^^ Med mina underbara photoshopskills xD

Jag skulle i alla fall gå över till henne, men när jag precis skulle börja så ringde hon och sa att det inte gick ):
Då tänkte jag, att jag kan ju faktiskt gå ner på stan istället och köpa hårspray. Så jag fixade mig i alla fall och duschade. När jag är klar och går ut på gården för att hinna  med bussen säger mina föräldrar att det är röd dag och då är det inga affärer öppna i alla fall.... Jaaaa... Så nu sitter man åter igen i sängen och känner sig allmänt sliten! Haha är det normalt att känna sig mer sliten efter en veckas lov än innan??

Så ser man i alla fall ut idag! Dehär var det enda kortet jag fick till där jag inte ser bakis ut! Haha, så sjukt trött idag x)

Nåväl. Jag ska kolla med mamma om hon ska handla något, så drar jag med henne och köper godis. Socker behövs. Mitt huvud sprängs snart!! Ni får ha det så bra, och Lollo! Se upp med spriten nu ikväll! ;)

Det gäller för alla er andra också, så ni vet!! Festa lugnt!

Korelius

Kommentarer
Postat av: Snäll besökare :D

Fiiin tröttis :)

2011-11-06 @ 12:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0