målat och klart

Idag blev jag klar med min brors tavla! Den blev riktigt bra, synd att jag inte kan lägga upp någon bild. Och utan att ta hänsyn till er människor som inte gillar när man klagar, så har jag ont! Jag bet mig i läppen på insidan på höger sida igår kväll och redan under frukosten i skolan hade jag bitit i såret 3 ggr och innan jag hade kommit till lektionen hade jag en servett över såret för att jag blödde så mycket! Och för att bre på det har jag bitit på det typ 4 ggr till under dagen. OCH jag fryser!!

Såhär såg jag ut idag i alla fall: Med lite färg. Testade mig fram lite när jag fick färg över. Som vanligt ;)




Annars idag då... Jag har gjort religionsprovet, som väntat gick väldigt bra. (och det är inte för att jag är duktig, utan för att proven är superlätta!) och som sagt har jag målat lite väl mycket.. haha. Nu ska jag ägna kvällen åt att titta på tv och kanske lite grejer på datorn. Ha det bra!



Korelius

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e söööt maria! :D

2011-11-16 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0