lucia?

Nu är det så att jag har haft extremt mycket att göra och har varit jättetrött hela tiden! Nationella proven är äntligen över, vi spelade jazz i hudiksvall igår (jävligt lyckat!!) och på toppen av det så har jag blivit anmälen och intagen till att bli tärna till söderhamns lucia i år och i morgon kommer lucian utnämnas! Kul kul! Har även varit på riktig jazzkonsert vilket var givande, inspirerande och underbart! Folk som inte tycker om jazz har inte givit det en chans. Man måste verkligen LYSSNA för att förstå charmen. :) Idag har jag varit i skoolan för att gå på kören, och ska in igen vid 2 för att handla med sofia och sedan gå på kör igen. Ikväll blir det konsert med pojkvännens band. Ska bli intressant... ;) Har tyvärr inga roliga bilder alls, men jag lovar fler inom de närmaste inläggen framöver! Ni får ha en bra helg alla, och drick med måtta ;)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0