lat

Visst, det är jag. guilty as charged. Jag lovar att lägga ut bilder antingen idag eller i morgon. även fast jag har lovat mig själv att inte lova bloggen något x)
Men jag var på ungdomsmottagningen idag, och läkaren tror att jag har magsår eller magkatarr, så hej medicinkurer! Hoppas ni inte saknat mig allt för mycket under dessa 3 månader utan varandra..! Nu ska jag i alla fall äta middag snart, och sen kanske åka iväg till pojkvännen. Vi får se hur det blir med den saken. Bakade muffins igår också och de verkar vara rysligt uppskattade! Jens i min klass säger "maria är ju kungen på å baka!! Ah.. fast drottning då." Haha! :)

Ni får ha det så bra.

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0