julmust i november?

Haha ni älskar mina rubriker! Jag har så sjukt dålig fantasi. Idag ser man ut såhär



Och visst ser jag sjuk ut! Men det är bara för att jag verkligen är det! Min hals dödar mig och jag är ckligt täppt i näsan x) Ja ni vet hur förkylningar ter sig :)
Inte har man några hårprodukter heller. Både plattång och hårspray är hos en kompis och har varit det hela lovet så jag är bannad till att antingen gå helt ofixad eller tvinga mig att locka håret. Idag har jag haft tråkigt, så resultatet blev lockigt hår... ^^ Inte fy skam faktiskt, man känner sig lite extra "glammig" med lockar, även om jag tonar ner det med mina pojktröjor och mössor! Sen måste jag tillägga: Nog för att jag är blek så in i norden, så är jag faktiskt inte vampyr!! Det är blixten på kameran som gör mig så sjukt vit i hyn! Och nu använder jag bronzer haha!

Sitter här i sängen omringad av godis... daimmarabou, över ett kilo lösgodis, en påse chips och en med ostkrokar, gummi-trolli, chilinötter... Och julmust!! Jag har köpt tre olika sorter, men jag tror nog vasa special tar priset! Så länge musten inte smakar skumbanan... ;) Snart mat, och sedan drar jag iväg till Marma för att träna inför den kommande nyårsrevyn! Ha det så bra och vila er riktigt mycket nu under söndagen. Imorgon börjar skolan. *momentkiller* Tills nästa gång: How I met your mother och tjocka sig med diverse olika godissorter. MUMS!!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0