jul snart??

Jag har ALDRIG varit såhär pepp på julen någonsin! Har spenderat två timmar åt att slå in de första julklapparna ikväll!

När jag ändå är pågång och faktiskt har fixat kort (äntligen) så kan jag väl berätta om shoppingen igår. :)
Jag och mamma hade det jätteroligt och fick mycket köpt! Dels köpte jag alla julklappar på bilden, av säkerhetsskäl tänker jag inte skriva vad det är i dem ;)
Köpte även allt dehär:

Jeansleggings DrDenim (carlings) - 399 kr
Trosor med ugglor på (ginatricot) - 19.90 kr
Pads att tvätta ansiktet med (LINDEX) - 20 kr
Bh Charade (change) - 549.90 kr
Trosor Charade (change) - 349.90 kr
Köpte även en till Bh där från changes egna kollektion för 449.90 kr. underkläderna där är dyra, men de passar så sjukt mycket bättre än andra underkläder! Lätt värt det! Sedan, om du ska dit för att handla, FRÅGA OM HJÄLP! Det är skitläskigt att fråga, men när man väl har gjort det så är det hur bra som helst! De är jätteglada att de kan hjälpa till :)
Strumpbyxor blå (Kappahl) - 69.50 kr
Strumpbyxor röda med leopardmönster (LINDEX) - 99 kr
Borste för ögonskuggor (H&M) - 29.90 kr
Flytande eyeliner (H&M) - 39.90 kr
Läppsyl coca cola (Kappahl) - 29.50 kr

 

Köpte även coola strumpor med gulligt cupcakemönster på (LINDEX) för 29.50 kr och ett par mjukisbyxor (Cubus) för 199.90! :D

 

Köpte också lite saker till mitt UFföretag, de kan ni kolla in här.

Nu är klockan närmare 12 och jag borde sova för jag ska upp och duscha om 6 timmar. Men först ska jag kolla lite på How I met your mother och chilla lite. Ha de så bra allesammans! :)

 

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0