jobb och feber

Det är väl två saker som faktiskt inte går ihop så bra? Jag mår verkligen inte bra, men idag har jag behövt göra lite block i alla fall! Var på dv och träffade härligt folk (som vanligt) och år för övrigt på Sibylla här i stan. pepper cheese bacon-meal is the hallelujah moment.... Hehe! Ni kan kolla in blocken här:

pabysart.blogg.se

Annars då.... Såhär såg jag ut idag:


Gillar lockarna mer och mer faktiskt! Kör på dem en dag till innan jag duschar och sen får vi se hur det blir efter den! Har ju faktiskt skaffat ny hårspray och fått tillbaka plattången nu ;).
Åh just det! Jag fick en gammal favorit i lördags! Jag ÄLSKAR ost. Inte så mycket som det verkar på texten, men jag tycker det är väldigt gott i alla fall. Speciellt "Glada Kon" (haha namnet) och mjukosten företaget gör... :3


Och den rockiga förpackningen!!

Nu ska jag äta min mandarin och få se om jag får nå historia gjort. Om två dagar är det prov!!! Huga :( Jag tror nog jag tar i morgon sjukledigt och pluggar här hemma istället. Då slår man två flugor i en smäll. Vi har bara en lektion i morgon, och jag kan be sofia ta papper åt mig om det är så att det blir några utgivna i morgon. Sen får man vila ut förkylningen och har mer tid att plugga! Låter faktiskt helt okej om du frågar mig! Jag önskar er en trevlig vecka!!

 

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0