i väntan

Nu har jag precis avnjutit årets första glögg och pepparkakor med mamma! Mysigt värre. Jag fick vuxenpoäng idag när jag var tvungen att visa leg för glöggen jag köpte också. x)

Jag har inte skrivit under helget eftersom min dator inte mår bra (den har ingen fläkt längre så den har en tendens att bli jävligt varm) och för att jag har varit stressad inför nationella provet som jag gjorde idag. Det var ett tal på 5 minuter med (i mitt fall) onlinespel som ämne. Det gick verkligen bra, och mitt tal blev precis 5 minuter så jag är nöjd! Även om jag pratade på i takt med formel 1bilar!! xD

I helgen har jag faktiskt inte gjort så mycket. tagit igen all sömn som gått förlorad under veckan och umgåtts med pojkvännen.
Idag har jag gjort klart en tavla också! Yey! Denna gången kan jag till och med visa er hur den ser ut! Bra va? ;)



Och jag har äntligen lyckats tagit bort en sån vattentatuering från armen. Visst var den häftig (inte direkt) men när jag började tröttna försökte jag ta bort den... Idag fick jag bort allt med hjälp av en gnussvamp, ni vet en sån man har i duschen, och jag blev alldeles röd. Det måste vara något i den tatueringen som jag inte tål! Anyway, bild på min coola tatuering!



Nu ska jag ägna mig åt att försöka rita klart en tiger som blev liggandes för en månad sedan, då jag har det gjort. Ni får ha det så bra och jag önskar er en trevlig tisdag i morgon! Då ser jag fram emot att hjälpa min brors flickvän angelica med att sätta in löshår. Häftigt! ;)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0