Grylls

Sitter i sängen och slökollar på bear grylls i öknen. Har haft min andra lektion i etik och livsfrågor idag, och det är faktiskt en ganska intressant kurs, även om jag tycker att det inte är något man kan lära ut. :)
Just dedär med etik och moral känns som ett ämne som inte ritkigt går att sätta betyg på i första hand. På religionslektionerna pratar vi också om etik och han hade ett två sidor långt prov förberett åt oss idag sådär mysigt överaskande...! Tror det gick bra i alla fall, ävne om jag bara spydde ord på papper (haha uttrycket..) och nu sitter jag här i sängen som sagt. Såhär ser man ut efter en dag i skolan:



Ser lite trött ut haha! Vi har ett nytt schema nu och vi börjar 07:45 varje dag! Tidiga kvällar framöver! Snart är det jul i alla fall, längtar!! Har dock 2 julklappar kvar... Hur jag nu ska hinna med att fixa dem!? Nåväl. Det löser sig! :) Ni får ha det så bra.

Korelius

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg du har sötan! :) kramar.

2011-12-07 @ 14:48:35
URL: http://liindaantonsson.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej! :D Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-16 @ 16:31:37
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0