glögg

Det är så härligt, att efter en lång och jobbig dag i skolan och på dv, att komma hem, ta något att äta och dricka en varm kopp glögg! Och då är nog hälften av charmen att värma sig mot koppen... :)
Idag har jag gjort block igen och ni kan se dem på pabysart.blogg.se

Hittade även min käre farmors gamla mössa när jag skulle städa lite igår kväll. Den ramlade ner från hyllan när jag öppnade ett skåp som för att säga "här är jag! Det börjar bli kallt... Bär mig! :D" Så...

Må jag tillägga att jag var oduschad och sminklös och blixten gör alla spöklikt vita...!

Idag skulle jag och jimmy äta ute någonstans, och vi hittade även Pontus och Kaspar när vi var påväg, så alla fyra tog sällskap och trotsade blåsvädret tillsammans för en subwaymacka! Och den var god! Jag tar jämt chicken teriyaki och massa olika salladstillbehör. Mums! Nu ska jag försöka hjälpa pojkvännen med hans prov tills i morgon, och sedan försöka få en god natts sömn. Tack och hej!

 

Korelius



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0