första advent

men vart tog snön vägen?? Det har regnat hela dagen, och nu på kvällen snöade det. I sisådär 5 minuter. Men det känns som att det borde bli kallare och förhoppningsvis snö snart, tycker ni inte?


Ja... såhär såg det ut idag ute när jag satt hemma och myste med en kopp lingonglögg och lussebulle. Regn och tråk...

Angående lucia och att jag var kandidat, så kan jag säga att jag inte blev lucia i år, men att det gjorde mig det samma! Min bästa vän Sofia blev det och hon kommer bli den vackraste lucian någonsin tror jag! :)
Såhär såg jag ut i bilen innan lottningen med den obligatoriska "söderhamns lucia"-jackan i alla fall:



Det var väl allt. Har haft en ganska jobbig helg, men jag tror det har löst sig för stunden nu i alla fall. I morgon är det med repetition till lucian som hålls och sedan ska jag göra block och kanske börja på en tavla till. Det ska bli ganska varmt i morgon också tyvärr, men efter torsdag ska det bli kallt, så jag längtar riktigt mycket!! Ni får ha det så bra och så önskar jag er en trevlig vecka nu till måndagen och framåt. Och hoppas ni har haft en bra första advent.



Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0