Det snöar!!!

Men inte här i Sundsvall. Inte ens hemma. Utan hos min släkt i lilla Ängelsberg. :) Shit vad jag längtar till snön nu! Och julen och glöggen, pepparkakorna, alla ljus, mysigheten... Hohohoho härligt!! Men just nu har jag det jävligt bra också här i hotellsängen på Södra Berget i Sundsvall efter en dag på spa och trerättersmiddag!


förrätt: gräslökspanacotta, löjromstoast, rödlök och en lime. Det var inte speciellt gott. mamma fick äta min med. Limen blandade jag ner i colan ;)

Varmrätt: Stekt röding med pressad potatis, stekt lök och musslor... Musslorna petade jag undan, men resten... Yum!

Efterrätten: .... Say no more. Titta bara!! chokladmoussekaka med apelsin, jordgubbe och jordgubbssorbét. mums!

Nu är jag så mätt, det är sent, och mamma och jag ska ner och kolla runt lite på hotellet innan vi lägger oss. Det har varit en sådan läng dag, men vi har haft jätteroligt och jätteskönt på spat! Säger god natt. En nöjd tjej går och lägger sig snart!

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0