ÅH va drygt!

Jag hade börjat skrva ett inlägg men när jag fipplade med bilderna så råkade jag stänga ner hela internet. ):

NÅVÄL!! Jag har fortfarande julkänsla och jag känner på mig att på fredag!! Ja DÅ kommer det snöa! Förhoppningsvis...! Jag håller på med min brors julklapp nu som ni av säkerhetssjäl inte får se förens julafton. Man vet aldrig vem som är här inne och snokar... ;)
Såhär ser jag år just nu:


Så sjukt vacker, jag vet! Eller hur det nu var... Nåväl! På mig har jag ett av de olika örhängena som jag köpte i lördags och det var dem jag ville visa. Har även tagit kort på mitt nya armband som jag älskar!!


Det är armbandet med rosorna då, men jag gillar faktiskt mitt rosettarmband också! :)
Jag känner mig sjukt pepp på att måla faktiskt! Har ju som sagt en tavla på gång, snart klar med mariotavlan och 2 till som ajg vet vad jag ska göra med, så det är bara att sätta igång och jag kan inte bärga mig! Utom dedär nationella proven i svenska som kommer ske inom 2 veckor nu och religionsprovet som vi ska ha i morgon eller i övermorgon blir ju inte så roligt det heller...! Men men, det löser sig och går nog bra, rätt som det är så är det jullov i alla fall! Shit vad jag längtar! Det är helt otroligt faktiskt!! Ni får ha det så bra, jag ska skynda mig att ta en dusch innan klockan blir allt för mycket! Hej så länge!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0