Trött

Klockan är aldeles för mycket och jag är aldeles för trött för att skriva egentligen. Jag har varit ganska sjuk idag och det hade väl varit outhärdligt om inte min pojkvän hade varit här och uppmuntrat mig och varit allmänt gullig. Han hämtar för tillfället ibumetin åt mig. Han har även spenderat största delen av kvällen med att designa min nya blogg med mig hela kvällen...! Visst blir den fin? :) Nu ska jag kolla klart på en grymt bra film som jag inte vet namnet på, men den bygger på Stephen Kings bok Desperation i alla fall. Jag ska lista ut titeln på filmen så ni kan få tag på den sen, eftersom den måste ses! Ja hoppas på att jag snart ska få gå och lägga mig och sova.. Yes :)

Ha det!
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0