tidig gävle!

Nu har Kaspar fått mig att göra en jobbig sak för mycket! Att han kommer hit på dagarna och tvingar mig ut ur pyjamasen för en promenad är en sak, men att tvinga upp mig klockan halv 7 på mornarna för att åka till gävle för att sitta och titta när han skaffar dreads? Hoppas de har en soffa i studion coz there is going to be som heavy sleeping!

Ähum...! Mia med de biffiga armarna!! Hehh... Försöker att se ut som folk i alla fall. Nu ska jag skynda mig att äta frukosten så jag hinner till bussen, orkar INTE gå till tågstationen! Jag ska faktiskt orka gå i Gävle också, så allt för mycket gående vill jag inte ha innan. Ni får ha det så bra!

Korelius

Kommentarer
Postat av: Jane

Snygg frisyr! =)

2011-07-20 @ 08:10:45
URL: http://sanningenomislam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0