Stugan och promenad

Åka hem från pojkvännen vid tretiden idag och det blev mellanstopp i stugan. Skönt med lite sol en stund och riktigt skönt att vara med mor och far en stund faktiskt! Har knappt träffat dem på 2 veckor. Jag, min bror och hans flickvän låg ett tag på bryggan, sen blev det hallonpaj och ett härligt samtal med Sofia, som ska följa med till Birsta på torsdag och shoppa lite! Skönt att vara med henne en gång bara en dag sådär. :)


Mor och jag åkte och handlade innan vi åkte hem. OCH jag har faktiskt övningskört idag! Gick klart bättre än förra gången måste jag säga! Sedan blev det tacos och en liten prommis med prommisvännen Lollo som envisas att gå till väldigt jobbiga ställen... Ungefär som upp på östra berget. Detta är lollo på scenen. Vi satt och pratade en bra stund innan vi märkte att det blev kallt och gick hem igen.

Fick en riktigt vårdande massage av min mor när jag kom in. Det knakade och knäckte, men nu känns det mycket bättre i hela ryggen! Jag ska avsluta kvällen med att göra ett nytt halvhjärtat försök att titta på prinsessan och grodan innan jag somnar. Har känt mig otroligt trött hela dagen. God natt folket!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0