Spekramox och Nasonex

Efter en lång dag så sitter jag nu i sängen framför tv:n och kollar på project runway. Idag blev det sjukhuset i alla fall efter att jag tröttnat på att må dåligt och är allmänt less på att snörvla och hosta och på brusandet i huvet! Väl på sjukhuset gick jag in till öppna mottagningen och där fick jag hjälp av ingen mindre än mitt exs mamma! Därifrån blev jag skickad till jouren och en doktor fick hjälpa mig. Till röntken för att se om jag har någon vätska i bihålorna, och sedan tillbaka till jouren med resultatet.Slutade i alla fall med att jag fick pennicillin och nässpray not skiten och nu sitter jag här som den pillertrillaren jag föddes till att bli! 3 tabletter om dagen i 10 dagar och 8 spray per dag + de andra 2-3 ibumetinen jag tar. Ikväll tänker jag bara ligga här i sängen och ta det lugnt, och så får vi se hur det blir i morgon. Då åker jag till pojkvännen och är kattvakt.

later.
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0