Kalas...

... Är det verkligen inte idag. Utom bihåleinflammationen, illamåendet och jobbiga pennicillinkurer så tror jag att jag håller på att få öroninflammation! Ja bättre än såhär blir det inte! Njuta av sommaren är ett minne blott!

Förlåt, nu är jag klar med mitt klagande. Igår när pojkvännen åkte för att repa med sina 40+are så, trots mitt illamående, bestämde jag mig för att äta ben&jerry's och kolla på nostalgitrippande pokémon! trots det har jag tydligen gått ner i vikt pga av all sjuka, vilket inte är bra. Nu idag har jag gjort ungefär.. Ingenting :)
Jag och pojkvännen åt mat från pizzerian idag även fast ingen av oss faktiskt åt pizza! Nu på kvällen har våran kompis kommit hit och umgåts. De har lekt med kort och kollat på tv. Dehär två grabbarna kacklar mer än höns när de väl träffas! Jag har fortsatt att läsa Bingo Rimérs bok idag. Riktigt rolig faktiskt! Nu har jag en tjatande pojkvän, så jag ska lägga ifrån mig datorn till honom så han kan leka med den!

God natt
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0