Fulaste flickan i världen

Sitter än en gång hemma i sängen och förgyller stunden med Håkan Hellström! Gick som sagt ner på stan med Lollo och mös lite härstans. Jag beställde klipptid, var in på cayenne och sen gick vi och fikade på tewe's, riktigt härligt! Efter det gick vi och satte oss vid ån och fylosoferade ett tag innan vi tog bussen hem.
Härlig dag på stan

Köpte även lite saker:
inköp 2011-07-11

En mascara från Isadora Build-up extra volume vattenfast (såklart ;)) Gillade den blåa färgen på tuben! :D
inköp 2011-07-11

Svart ögonskugga från Isadora också. Matt. Behövligt!!!

Nu ikväll har jag ungefär ingenting för mig, så jag ska nog kanske försöka få lite målning gjort eller så, och kolla på tv eller film. Blir bra det! I morgon blir det att vara med Emelie en stund, väl efterlängtat! Skriver mer sen något tag, ha en bra kväll så länge. Kom ihåg,

Korelius ser dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0