Filmkväll

Det är vad som ska hända ikväll i alla fall! Det har varit mycket lite att göra så jag har faktiskt ingen som helst anledning till att inte ha skrivit, så jag säger helt enkelt bara förlåt, jag ska bättra mig! Hittade en liten bild som jag har ritat för nåt tag sedan..



Jag hade tänkt att visa en bild till om vad jag och min pojkvän gör på kvällarna... Medans vissa par kollar på film, eller tar promenader eller så, så sitter faktiskt jag och min Jimmy och spelar sällskapsspel. I tre kvällar spelade vi chicago med hans familj eller vändtia. I förrgår kom vi på en annan lysande idé...


Japp. Alfapet, strips och cola klockan 3 på natten = hårdrock deluxe!

Såhär ser jag ut idag:


En viss liten tjej behöver färga om sitt hår..?! Vi drog iväg till pizzerian och åt kebabtallrik idag. Mums! Pontus orkade inte göra någon middag så han bad oss desperat att följa med och äta pizza med honom. Nu ska vi snart gå hem till honom och titta på film. Jag skulle gärna vilja se tangled igen.. Ni som inte sett den måste!

Nu ska jag dra bort grabbarna från deras dator som skriker ozzy och mötley för tillfället...! Ha en trevlig lördag, och drick med måtta! ;)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0