färssjön

Åkte hem ensam från pojkvännen igår kväll eftersom han ville ha lite tid för sig själv. När jag kom hm smsade jag runt lite och det blev en promenad med lollo i slutändan! Jag och lollo har en tendens att gå ganska snabbt ganska länge.. Men igår överträffade vi varandra tror jag! Vi började gå 20:25 och när jag kom hem var hon strax efter 12. Vi gick runt stan och sjukhuset, in i något villaområde där vi inte varit förr och sedan letade vi färssjön. Lollo trodde att det var lite närmare än vad det blev då vi virrade in oss i skogen och något annat vilaområde, men när vi väl kom ut på vägen igen var vi inte så långt borta :) Vi satt där en stund (omkring 45 min) sen började vi gå hemåt igen. När jag kom hem gjorde jag ett halvhjärtat försök till att fixa en visningsbild till min twitter. vid 3-halv4 lyckades jag somna.

fixade lite visningsbilder till twitter

Nu sådär på morgonen efter har jag ont lite här och var från den långa promenaden. Ett lår, en vad och båda fötterna har fått lida för den trevliga stunden. Men icke vila, idag ska vi gå ner på stan och fixa frisörtider och mascaror! Om vädret tillåter åker vi och badar sen. Pojkvännen skulle komma hit efter repet, så det blir väl ikväll något tag. Om inte det, i morgon. Tills dess, hoppas ni har fint väder och härliga dagar!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0