Dreads till vän

Drog som sagt till bussen klockan 8 och kom till tågstationen 45 minuter innan tåget kom. Förberedd som man är, så tog man med en bok att läsa under väntetiden! Kaspar kom och vi drog iväg till Gävle för att gå in till frisören.


Ni ska veta att det gör ont! Kaspar satt och gjorde miner ungefär hela tiden och gnydde lite då och då...! Det tog 6 timmar och lite löshår, ganska mycket tålamod och mycket väntande från min sida, men det blev ju bra tillslut! :)

Jag passade såklart på att gå på stan en snabbis när han satt där, så jag gick in på Redrum, en goth/rock/punk-affär. (samlingsord: alternativ) och fixade mig äntligen en ny spiral!

Detta blir min sista shopping nu på sommarlovet, och jag MÅSTE lära mig spara på mina pengar... Måste måste måste! Nu ska jag vänta på att Rango ska ladda klart så jag kan se den! Japp. God natt!

Korelius

Kommentarer
Postat av: Emelie

han såg ju jättesöt ut i dreads ju :D

2011-07-20 @ 20:19:12
URL: http://matmusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0