Big 4

Än en gång sen kväll, men nu har vi äntligen kommit hem till pojkvännens. Var hos hans pappa på middag och långdraget The big 4... Visst, sån musik kan väl vara bra, men inte i 5 timmar! Sen mår jag pyton och att sitta där i soffan och känna allt bli värre och värre var tyvärr ingen höjdare.. Jag MÅSTE in på sjukhuset i morgon, hur vet jag inte och när har jag ingen aning om, men jag måste dit.

Nu börjar även pojkvännen babbla om wii och pommes också... ska börja kalla honom "grabben som aldrig blir riktigt mätt". Jag har i alla fall tagit tablett och nässpray så snart ska jag kunna andas och röra på nacken utan att få ont eller höra brusande i skallen i alla fall. Känns skönt!

God natt.
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0