Bekännelser

Vad har hänt idag som är värt att berätta... Jag ska få pizza! Slog på en klassiker som hawaii idag. Jag och pojkvännen har åkt iväg till hans lägenhet nu och på vägen blev vi sugna på glass så vi drog in en snabbis på willys. Vi tog en Ben&jerrys cookie dough och när jag väl var där hittade jag en väl intressant bok också...!
En flickfotografs bekännelser

Jag är fortfarande sjuk också, men jag ska tydligen följa med till en kompis till oss ikv. Det blir väl sitta i soffa och titta på film :) Det skulle vara fest ikv som skulle vara rolig att gå på, men det är jag för trött för tyvärr.. Jaja, vad kan man göra åt det! För tillfället sitter vi och kollar på någon äldre film med Hulk Hogan i en liten gullig roll. Skriver kanske igen under kvällen!

Ha det! Pizzan kom just!
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0