vilken kapten..

Klev upp klockan 8 i morse för att vinna ett vad mot Kaspar. Vilket jag gjorde! Det gick ut på att komma först till Dv och betala avgiften för dehär läsåret. Vilket jag gjorde. ;)
Kaspar är skyldig mig en coca cola, och nu sitter vi hemma hos mig och kollar på bröllop och jäkelskap, sedan blir det Batman. Vi gick och åt lunch på kpc (kebab pizza city) och sedan på willys för att Kaspar behövde köpa godis. Alltså: 4 st dubbeljapp.
Vi köpte glass också.



Hello kitty till honom och en twister till mig. VARFÖR hello kitty!? xD
Själv då... vilken kapten? ;D



Ja... Jag HADE en fin pose, men Kaspar är seg på att knäppa kort och jag såg en jag kände och var tvungen å vinka xD
Nu ska jag fortsätta med tvtittandet. Slappat! Och tröttsamt tyvärr. önskar jag var piggare. Nåväl, god natt!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0