useful, dreadful

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Har fått ganska mycket gjort idag, men ändå inte alls så mycket som jag skulle vilja. Jag har tränat på historialäxan, gjort klart svenskaläxan och spelat lite gitarr och sjungit lite. kollat igenom mina låtar inför jazzcaféet. Det är hemskt att säga det, men jag tyckte om jazz innan jag fick dehär låtarna. De är de tråkigaste låtarna jag någonsin hört! Men sen får man inte klaga på låtarna heller, så n ihar inte läst dedär... Jag hade tänkt att få ritande gjort, men jag vet inte om jag orkar det ikväll, utan får göra det i morgon istället tror jag.. :) Ni får ha det så bra, och får nöja er med en bild jag gjorde förra veckan. Ha det så bra, och kom ihåg: det är måndag i morgon. Ny vecka, nya tag!

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0