tick tack

Klev upp tidigt (halv 9) i morse för att åka in till tandläkaren. Hade, lite smått oväntat, inga hål alls och det såg så fint ut så! Däremot höll jag på att få "en ny pojkvän" som Jimmy så fint kallade honom när jag berättade min historia. Jag mötte en man på ca 30 år som började prata med mig lite spontant när jag kom ut från tandläkaren. Han bestämde sig för att följa med mig in och handla... Frågade vart jag bodde, vilken buss man tar dit, om jag hade storebröder etc. När jag nämnde att jag hade pojkvän redan så var han inte väntsam med att fråga om han kunde få mitt nummer... Hehe snabbt svar om att mamma inte låter mig ge nummret till främlingar och sen mer eller mindre smög jag ifrån honom på biblioteket, annars hade han troligen gått med mig till bussen! Kom hem till Jimmy igen ganska snabbt i alla fall även fast jag råkade kliva av bussen en eller två stationer tidigare...

Funderar också på att köpa en klocka. När jag tycker att jag har råd förståss! Vad tycker ni? :)


Jag måste springa iväg nu, för min pojkvän har ett "nu, nu"-schema för tillfället, så det är dusch, sen Pontus som gäller! Hej så länge!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0