skola

wow, snacka om att man blir trött av skolan! Tredje dagen nu och jag vill bara lägga mig ochh sova! Jag har tränat ganska mycket på låtar tills jag och min pojkvän ska uppträda om 1½ månad, och målat lite. Här är lite bilder för att summera de gångna dagarna ;)



Sibyllas Pepper cheese bacon meal för 72 kr. Bästa hamburgaren någonsin för er som gillar riktigt stark mat! Enligt mig har Sibylla de bästa hamburgarna helt klart!

Mer eller mindre gjort klart hyllorna också! Ni ska få veta vad jag ska ha dem till senare i veckan ;) Var på Dv med Kaspar som varje måndag och torsdag.



Klev upp och gjorde nudlar på morgonen så jag hade att äta där på Dv. Mums! :)
Vi har fått två nya lärare... Mycket intressanta figurer månste jag säga! Historia och Religion kanske kan bli roligt ändå...? Jag ska äta middag och kanske försöka måla något nu innan Jimmy kommer hit ikväll. Då blir det True Talent!! Ha en bra kväll

//Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0