shopping och stugan, lite annat

I förrgår åkte jag som sagt till Birsta City i Sundsvall med min vän Sofia, Mamma och min brors flickvän Maria. Vi var faktiskt först in, bokstavligt talat, i varuhuset! Mamma ville ju komma i tid... Mer än så kan man nog inte komma i tid faktiskt! Jag har tyvärr inte några bilder på själva shoppandet för är man trött men ändå uppslukad av att handla så glömmer man att knäppa kort..! Bevis på hur trött jag var:

Ja, sådär lagomt slö i blicken då... ;) Tröjan jag har på mig är förresten ett av inköpen den dagen!
Vi hade jättetrevligt, åt asiatisk lunch och sov så skönt på hemresan!
Här är resten av inköpen(bättre bilder kommer senare):

Första bilden:
Trikå, H&M - 99 kr
Andra bilden, Från vänster.. Mer eller mindre:
Shorts, cubus - 99 kr (299)
trosor, cubus - 3 par för 140 kr
Lóreal paris SUBLIME BRONZE, H&M - 169 kr
g2b GLUED hårspray, H&M - 69:50 kr
Tigertröja, Ginatricot - 99 kr
BEATLEStröja, H&M - 149 kr
Baslinne, H&M - 49:50 kr
Tights lack med nät utåt, JC - 249 kr

Köpte också en fotlänk på accent för 40 kr :) Resten av kvällen spenderades i soffan halvsovandes! 

Igår Så hann jag inte speciellt mycket mer än att kliva upp och gå in i duschen förens min bror kom och sa att jag skulle förlja med till stugan för att äta middag. Det var tråkigt väder så man kunde inte sola alls, och Rickard hjälpte mamma med hennes nya iphone, vilket tog ungefär 2-3 timmar. Min kära mor är tyvärr inte så teknisk!

Senare samma kväll var vi på "grillkväll" även då de som åt fick steka maten när det började regna. Det var jättemysigt och roligt att träffa folk från klassen igen :)

Idag var det bara att dra sig upp ur sängen och skynda ner på stan efter att Jimmy kommit på att jag läst fel på busstiderna... Hehe.. Skapade mig rejält skoskav på vägen och vi missade bussen därifrån i alla fall. Väl sittandes på busshållsplatsen blev jag så less att jag slängde skorna i en papperskorg och resten av resan till Sandarne gjordes barfota. Folk kollade lite konstigt på mig där jag gick med min nyinhandlade frukost (subwaymackor <3) i en påse barfota och svettades med en big-ass väska över axeln xD

Som tur är har jag ett par gamla ingådda skor här hos pojkvännen redan, så jag klarar mig :) Nu ska jag dra gitarren ifrån honom och ringa Pontus, så ska vi se om vi hittar på något ikväll! Ha en bra dag alla, och sup med måtta!

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0