packa väskan

Jag har haft några mer eller mindre dåliga dagar, det beror inte på människorna jag har varit med, och inte på någon dålig mat eller liknande, utan bara på mig. Tror jag håller på och få något sammanbrott eller något. Känner mig lättirriterad, trött och allmänt tjurig. Jag varnar er som känner mig redan nu: Gör er inte oense med mig idag eller ca 2 dagar framåt, jag blir ilsken.

Nu har jag klagat av mig i alla fall, så jag kan ju berätta lite om vad som händer utanför mitt skruvade huvud också. ;)
Igår kollade jag och Kaspar på Batman begins och Batman the dark knight. Vet inte vad jag ska säga om filmerna riktigt. De var bra men jag är seg i huvudet rejält nu, så jag fattade inte så mycket.. En sak som jag fattade idag var att den Heath Ledger, som dog vid premiären, "jokern"... Är samma Heath Ledger som jag har älskat i filmer som "en riddares historia" och "tio orsaker att hata dig". R.i.p Heath ):

Kaspar har precis gått hem, och jag ska börja packa, kanske ta en dusch och få bort gammalt smink från typ halva mitt ansikte så jag inte ser ut som en plågad ande när jag hämtas upp för att åka till Jimmy. I morgon ska jag till kiropraktorn och knäcka ut min rygg. Nåväl. Gotta get going! ;)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0