Lyskvällen

... Jag tror lampan håller på att lägga av. Ironiskt va? :)
Åkte till Jimmy igår efter skolan, som slutar väldigt tidigt för mig på fredagar. ca 10 har jag för mig. När jag kom in låg detta på hans skrivbord! Hans mamma var tydligen skyldig mig pengar...! ;)



Vi var även in på apoteket och fixade pennicillin och stackarn, och tog en varsin glass på Sibylla.

Mamma fyller 49 idag så vi har varit i stugan på middag, och så god den var! Min mor är den bästa, speciellt när det gäller matlagning och att göra ca 1000 saker samtidigt och ändå gå och lägga sig relativt tidigt på kvällarna! (utom när hon är ute och dansar eller fastnar vid facebook... Haha!) Nu sitter vi och tittar på Steve Vai på dvd. Och till er som inte vet vem han är:




Jimmy äter TOM & JERRYkex och doppar dem i jordgubbssaft... lite nostalgi faktiskt, för vem gjorde inte det när man var liten? Fast jag doppade mest mariekex eller brago.. Mums! Kvällen fortsätter och i morgon ska jag till mitt första revy-rep, vilket jag är sjukt pepp inför! :) God natt på er och ha en underbar lyskväll!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0