kanske lite varmt?

Idag har jag varit hos kiropraktorn Per på ACTIVE, ett gym här i stan. Han trycte lite och kände lite på ryggen och nacken och sedan började han knäcka allt till rätta. Det är så skönt, känns nästan inget alls, men det låter förjävligt! Som att hela ryggen ska gå av nästan haha. Det resulterade i alla fall i att jag ska dit igen och att jag ska fixa min hållning. Då kommer min huvudvärk och yrsel också försvinna, bra va?
Och jag som trodde att det tråkiga vädret skulle hålla i sig, så jag tog inte med mig några kortbyxor eller bikini till Jimmy. Idag, bara för det, så blev det stekhett innan jag hann komma in i stan. Då hade jag två tröjor plus min skinnjacka på mig! Tur att man har väskor hela tiden. Vi har handlat lite till helgen och ätit tacos till middag. Nu sitter jag mest här och drar ut tiden medans han sitter och pillar på sin mobil som vanligt... ;)
Pontus kommer antagligen hit sen, så jag vet inte vad som händer ikväll riktigt. Kanske blir lite kort, eller något annat spel... Kanske film. Troligen kommer de sitta framför youtube och kolla p musikvideor med europe, kiss och andra rockband... Otroligt vad roligt det låter, eller hur? :) Jaja, jag ska börja äta lite naturgodis och hoppas på att jag får lite mer energi och slutar vara så grinig, ha en bra kväll allesammans!
Btw, förlåt för dåligt med bilder, lovar att jag ska bli bättre!
Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0